A magas rosttartalmú étrend is erősíti az immunrendszert

Fogyni a trambulin. A legjobb kalóriaégető mozgásforma, ami ráadásul szórakoztat is!

Trambulinnal fogyni? Amikor a súlyvesztés igazi élvezet Nos, a trambulinok nem éppen ugrálóvárak, azonban mind kicsik, mind nagyok számára a fogyás hatékony és szórakoztató eszközei lehetnek. Az ember talán nem is gondolná, de vannak egész edzéstervek, amelyek kifejezetten a trambulinok köré épültek, hogy segítsenek megszabadulni azoktól a felesleges kilóktól.

Trambulin – éld át a mozgás örömét!

A következőkben ezt a témát járjuk körbe! Tulajdonképpen mindegy.

fogyni a trambulin egészséges vacsora a fogyáshoz

A trambulinok mindegyik alkalmas fogyásra is feltételezve, hogy a súlyodnak megfelelő trambulint választod — így a vásárláskor erre külön nem szükséges figyelmet fordítanod. Amennyiben panelban laksz, vagy csak épp beltéren szeretnéd használni a trambulint, úgy a beltéri minitrambulinok nyújtanak kiváló választást. Ezek kis helyen is elférnek, így a nappali sarkában is élvezheted az ugrálás élményét és jótékony hatásait.

fogyni a trambulin zsírvesztés a hasizom felett

Ha azonban van kerted, akár egy kültéri óriástrambulinra is érdemes lehet beruházni. Ezek több méretben kaphatóakakár egészen nagy átmérővel is elérhetőek. Előnyük, hogy jóval szabadabban ugrálhatsz rajtuk — de kétség kívül nagyobb helyet is foglalnak.

fogyni a trambulin segít a rukkola a fogyásban

Testsúlyod csökkentéséhez kalóriahiányt kell teremtened szervezetedben, amihez testmozgásra és ésszerű étkezésre lesz szükséged. Ha fogyni a trambulin aerobik jellegű testmozgást választod amilyen a trambulinon ugrálás isakkor legalább heti percnyi közepesen intenzív, vagy 75 percnyi intenzív gyakorlatozásra lesz szükséged az eredmények érdekében.

Életem eddigi legjobb fogyókúrája 1. rész BF

Ha fogyni szeretnél, akkor ennek kétszeresével kell számolnod — tehát perc közepesen megterhelő, vagy komolyabban megterhelő ugrálásra trambulinon. Persze ez több órányi gyakorlatozást jelent, amit nem is kell egyetlen egy alkalommal elvégezned. A lényeg, hogy a hét folyamán minimum 10 perces edzésekre lebontva elvégezd a percnyi trambulinozást.

A tanulmányból — amiben 24 főiskolai hallgató vett részt — kiderült, hogy egy trambulinos edzés során a nők átlagosan 8,3 kalóriát égetnek el percenként, míg a férfiak et.

MIBEN SEGÍTENEK A TRAMBULINOK A FOGYÁSON KÍVÜL?

Miheztartás végett, az Amerikai Sportegészségügyi Főiskola American College of Sports Medicine azt javasolja, hogy egy 30 perces edzés során igyekezzünk kalóriától megszabadulni ami percenként 6, kalóriát jelentha szeretnénk lefogyni. A fogyás rossz leheletet okoz kétségtelen, hogy a trambulinozás egy szórakoztató fogyási módszer lehet, fontos tisztában lenni a vele, hogy a rosszul összeszerelt, vagy rossz minőségű, esetleg hiányos trambulin sérülésekhez is vezethet.

Természetesen kellő elővigyázatossággal és fogyni a trambulin ezek száma jelentősen csökkenthető, és a trambulinos fogyás továbbra is egy élvezetes aktív időtöltés lehet.

  • Fogyni mókásan is lehet – itt az új őrület: a trambulin fitnesz! - mapszie.hu
  • Nyelni galandféreg fogyni

Amennyiben gyerekek is vannak a családban, biztosan ők is szívesen használják majd a trambulint. Ebben az esetben azonban feltétlen védőhálóval szerelt változatot javaslunk bár mi felnőttek számára is ajánljuk a védőhálót, biztos ami biztos. Az edzési célú trambulinos ugrálásnak több előnye is van.

További ajánlott fórumok:

Amellett, hogy segítenek a súlycsökkentésben, például javíthatják az egyensúlyt. Bizonyos izmok és a belső fül edzésével javulhat az egyensúlyérzék, ami különösen az idősödő korosztály számára hasznos. A trambulinozás emellett csökkenti a stresszt és javítja a mentális egészséget. Ez persze a legtöbb testmozgásra igaz, egy trambulinon ugrándozva pedig garantáltan jobb kedvre derülsz majd. Ha valamivel, akkor ezzel hatékonyan háttérbe szoríthatod a depresszió tüneteit!

A legjobb kalóriaégető mozgásforma, ami ráadásul szórakoztat is! A fogyás, alakformálás a legtöbb embernek nem a szórakozás egyik formája Pedig akár lehetne is!

Végezetül, a trambulinozás egy olyan edzésforma, ami csupán minimálisan terheli meg az ízületeket, így segít megőrizni csontjaid egészségét is, miközben felesleges kilókat égetsz le magadról.