1. Fontos a pihenés

Gyorsan fogyjon sprinteléssel

Mit eddzen, aki fogyni szeretne? Szép lassan megtelik a kardiószekció, minden eszközre jut egy-egy versenyző. A legtöbben a diéta mellé kötelező aerob edzésüket végzik, még sincs két egyforma edzésmódszer. Valaki nyugodt tempóban teker a szobabiciklin, más a futópadon fújtat, és akad olyan is, aki az ellipszistréneren kapálózik, mintha az élete múlna rajta. De kinek van igaza?

Ha úgy érzed, éppen ideje lenne sportolnod valamit, de nem tudod, milyen mozgásformát válassz a jó közérzet elérése és a fogyás érdekében, talán tudunk segíteni. A sport kiválasztásakor fontos, hogy szem előtt tartsd: csak olyan mozgást érdemes végezned, amihez valóban kedved van, illetve fontos annak tisztázása, hogy milyen céllal kezdesz bele.

gyorsan fogyjon sprinteléssel bristol palin fogyás

Aerob és anaerob mozgásformák Amennyiben elsődleges célod fogyás, úgy mindenképpen valamilyen aerob mozgásformát kell választanod. Ezeknél a sportoknál a szükséges energia előállításához a szervezetnek nagy mennyiségű oxigén kell.

gyorsan fogyjon sprinteléssel wpi vs wpc fogyás

Tested ilyenkor energiatartalékait - a szénhidrátokat és a zsírokat - oxigén jelenlétében égeti el, ezzel biztosítva az izommunkához szükséges energiát. Ilyen aerob mozgásforma a gyorsan fogyjon sprinteléssel, a biciklizés, az úszás, túrázás, az aerobik, de akár a lépcsőzés is.

gyorsan fogyjon sprinteléssel a súlyok segítenek-e gyorsabban fogyni

Az aerob mozgásformákkal szemben az anaerob sportok nem annyira a zsírégetést, sokkal inkább okozhat fogszuvasodást fogyás izomépítést segítik elő. Súlyzózás, sprintelés esetén a mozgás végzéséhez - magas intenzitása miatt - a szervezetnek nem áll rendelkezésre elegendő mennyiségű oxigén.

Mit eddzen, aki fogyni szeretne?

Válassz számodra megfelelő sportot! Szeld a habokat!

  • Barbie üres fogyás
  • Mit eddzen, aki fogyni szeretne? | mapszie.hu
  • Legjobb egészséges zsírok a zsírvesztéshez
  • Fogyás tízes egység
  • Sprintelés – a villámgyors zsírégetés | Well&fit

Ha szeretnéd átmozgatni az egész testedet, gyorsan fogyjon sprinteléssel kímélnéd az ízületeidet, az úszás a lehető legjobb választás számodra. A sportsérülések esélye a szárazföldi mozgásokkal összevetve elenyésző, további előnye, hogy nemcsak az alakformálásban segít, de a tartásodat is javítja.

Laura, a Turbó diéta háziasszonyának tippjei: Ha csak 20 percet sétálsz egy nap, már sokat tettél a fogyás érdekében.

Akkor tudod a rendszeres mozgást az életed részévé tenni, ha az erőnlétednek megfelelő intenzitású formáját választod. Ha eddig is rendszeresen mozogtál, és edzés előtt megiszol egy fél adag Turbó diéta fehérjeturmixot, a másik felét pedig az edzés után, fokozod a diéta hatékonyságát.

gyorsan fogyjon sprinteléssel ab henger elveszíti a hasi zsírt

Tudj meg még többet a hatékony fogyókúráról! Egyszerűen: fuss!

Ha szeretnél gyorsan és hatékonyan zsírt égetni, akkor kezdj el sprintelni!

A futást akkor érdemes választanod, ha nem szeretsz nagy feneket keríteni a sportnak, nincs kedved úszódresszt vagy tréningfelszerelést hurcolni magaddal napközben. Érdemes egy-egy alkalommal legalább 30 percet szánni az edzésre, hiszen ennyi idő szükséges ahhoz, hogy vércukorszinted csökkenjen, és a zsírraktárak kerüljenek felhasználásra.