Bàrmire képes vagy ha elszànod magad!

Zsírvesztési makrók mezomorfokhoz

Bàrmire képes vagy ha zsírvesztési makrók mezomorfokhoz magad!

Táplálkozás és edzés testtípus szerint: Alapvetően az emberek eltekintve a rendellenesen fejlődöttektől 3 test típusba sorolhatóak: Ektomorf, Endomorf és Mezomorf. Az alábbiak segítenek hogyan ismerd fel Te melyikbe tartozol és hogyan alakítsd át étkezésed és edzésedet ennek megfelelően.

Gyors anyagcseréjének köszönhetően fizikuma száraz, izmai definiáltak, de méretük kisebb, mint a másik két típusé. Az ektomorfok nehezen építenek izmot, de könnyen adnak le zsírt ha egyáltalán szükséges. Hogyan étkezz, ha az ektomorf testtípus jellemző rád? Egyél, amennyi csak beléd fér! Fogyassz rengeteg fehérjét — legalább 2,5 g.

SZÁLKÁSÍTÁS

Ha pedig szálkásítanál, akkor ne vedd drasztikusra a koplalást, inkább ingáztasd 3 napos ciklusokban. Igyál napi 3 liter vizet, aludj sokat és kerüld a stresszt!

zsírvesztési makrók mezomorfokhoz fit affinity sovány zsírégető vélemények

Bármi is a célod zsírvesztési makrók mezomorfokhoz legalább 3 óránként, hiszen anyagcseréd nagyon gyors. Hogyan eddz ha ektomorf testtípus jellemző rád?

Ne eddz túl sokat és ne is túl hosszan!

  1. Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!
  2. Приближаясь к пиджаку защитного цвета, он не обращал внимания на сердитый шепот людей, которых обгонял.
  3. Háttértudás - mapszie.hu
  4. Мой друг испугался.
  5. Она ускорила шаги, чтобы побыстрее оказаться в кабинете шефа.

Heti másfél órás edzés számodra elég lehet. Koncentrálj az alapgyakorlatokra, és igyekezz a lehető legnagyobb súllyal, de még szabályosan végezni ezeket. Kerüld az aerob és a kardió jellegű mozgásokat, mert ezek nagyban hátráltatják a fejlődésedet.

Ha pedig szálkásítanál eddz továbbra is így, csupán iktass be éhgyomros aerob ezzdéseket a hosszú kardiót ekkor is hanyagold!

Jellemző rájuk az ektomorfoknál alacsonyabb termet, széles váll, keskeny csípő, és a szép izomformák. A mezomorfok könnyen növelnek izomtömeget, és bár előfordulhat, hogy ilyenkor zsírrétegük is jelentősen megvastagodik, egy diéta alkalmával könnyen megszabadulnak zsírvesztési makrók mezomorfokhoz feleslegtől.

Hogyan étkezz, ha a mezomorf testtípus jellemző rád? Neked elég 2 g fehérje testsúly-kilógramonként naponta, lehetőleg nem zsíros forrásokból hal, baromfi, tojásfehérje. Egyél szer naponta, egészítsd ki az étrended fehérjeporokkal. Ha szálkásítanál emeld meg a fehérjebevitelt és csökkentsd a szénhidrátot.

Hogyan eddz ha a mezomorf testtípus jellemző rád? Mindegy, hogy nő vagy férfi vagy, szerencséd van, mert ez a testtípus a legalkalmasabb az ideális fizikum kialakítására. Eddz a szokásos sémák szerint heti 4 alkalommal, másfél, maximum két órát.

Fitten és Egészségesen

Ha tömegesítenél hanyagold a kardiót, maximum heti aerob gyakorlatot végezz. Ha szálkásítanál akkor mindegyik eddzésterven legyen aerob, vagy visszafogott kardió.

zsírvesztési makrók mezomorfokhoz sejtprés fogyás

Eddz alapgyakorlatokkal és izolációs gyakorlatokkal tökéletesítsd munkád. Az endomorf hízásra hajlamos testalkat jellemzői: közepes vagy alacsony termet, széles váll, vastag végtagok. Legtöbbször súlyfelesleg is van. Mint ahogyan az előző két esetben, az endomorf testalkattal is ragyogó eredményeket érhetsz el, csak tudd, hogyan kell edzened és étkezned.

Balogh Tamás    A szálkásítás a fogyókúra egy emelt szintű változata, éppen ezért csak nagyon kevesen tudják normálisan kivitelezni. Na nem mintha a sima fogyókúra tömegeknek menne.

Az ilyen alkatúak nehezen szabadulnak meg a fölös zsírtól, de az izomtömeg növelésével nekik sincs gondjuk. Hogyan étkezz ha az endomorf testtípus jellemző rád?

Fogyassz sok zöldséget! Gyümölcsöt inkább a reggeli órákban egyél. A szénhidrátok közül kizárólag összetett szénhidrátokat részesítsd előnyben barna rizs, lencse stb. Egyél szer naponta, de kisebb adagokat, hogy fel pörgesd az anyagcseréd és több zsírt égess!

Lassan egyél és a lefekvést megelőző órákban már csak proteint fogyassz!

Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

Az általános testsúly kg-ként 2 gramm proteint te sem feledd, a szénhidrátot pedig mindenképp 4 g alatt tartsd!

Igyál sok vizet és termogenikus hatású italokat pl zöld tea. Számodra a szálkásítás jelenti a legnagyobb fogyni csípőprotézis után, ezért ebben a fázisban érdemes 3 naponta 1 nagyon alacsony, vagy teljesen szénhidrátmentes napot is beiktatnod, de izom tömegnövelés időszakában is hasznos ha ingáztatod a szénhidrátbevitelt.

Hogyan eddz ha az endomorf testtípus jellemző rád?

 Поторопись, - крикнул ей вдогонку Стратмор, - и ты еще успеешь к ночи попасть в Смоки-Маунтинс.

Eddz minden héten legalább 4 alkalommal, de ha jól bírod lehet több is. Akár izmosodni, akár szálkásodni szeretnél Te nem hagyhatod ki az earob gyakorlatokat, csupán ezek mennyiségén változtathatsz.

Ha a gyors fogyás a célod kénytelen vagy minden nap kardiózni minimum 30 percet. A súlyzós gyakorlatok közül végezhetsz alacsony és magas ismétlés számúakat vegyesen, azonban számodra fokozottan igaz hogy a konyhában dől el mit hozhatsz ki magadból! Nézzük át miből mennyi is egy adag. Ha nem otthon vagytok, nagyából ezekkel a mennyiségekkel tudtok számolni.

Выдержав долгую паузу, Мидж шумно вздохнула. - Возможны ли другие варианты.

Ha levest eszünk, nagyjából ,5 deciliterrel érdemes számolni. Ha a levesünk főétel, a mennyiség fél liter is lehet.

A főzelékek mennyisége deciliter.

zsírvesztési makrók mezomorfokhoz fogyás egészséges módon