+ Zsírégető ideas | egészség, zsírégető, fogyókúra

Zsírégetők jót tesznek az egészségnek. 13 szuper zsírégető élelmiszer, amitől remekül érzed majd magad

Annak érdekében, hogy megtudjuk, melyek is ez karcsúsító a zsírégető szuperélelmiszerek, felkerestük Kristin Kirkpatrick táplálkozás tanácsadót, hogy ossza meg velünk is a titkot. Íme, 13 élelmiszer, amivel csak jót tehetsz a fogyókúrádnak: 1.

zsírégetők jót tesznek az egészségnek 55 éves vagyok és nem tudok lefogyni

Lazac A lazac és más zsíros halak omega-3 zsírsavakban gazdagok, amik jót tesznek a szív egészségének, valamint a lazac segít csökkenteni az inzulinszintet és felveszi a harcot a különböző gyulladásokkal szemben is — mondta Kristin. A kutatások viszont azt is kimutatták, hogy elegendő mennyiségű omega-3 bevitele a szervezetbe segít a mentális egészség megőrzésében és a depresszió elleni küzdelemben is. Kristin hetente két-három alkalommal ajánlja vad lazac fogyasztását, vagy alternatív megoldásként más omega-3 zsírsavat tartalmazó ételét például ilyen a dió.

  1. Nem zsírégetők tesznek pisilni, Bejött!
  2. Bp fogyni

Kávé Amellett, hogy megadja számodra a kellő löketet minden egyes naphoz, a koffein és a kávéban rejlő antioxidánsok csökkentik az étvágyat a rendes kávé, nem a mindenféle latte. Zöld tea Kristin állítja, hogy napi pár csésze zöld tea egyszerre növelheti az energiádat és felpörgetheti az anyagcserédet.

A zöld tea katekint is tartalmaz, ami egy betegség elleni antioxidáns. Praktikus döntés, ha mihamarabb a cukros italokat zöld teára cseréled, így csökkentheted a cukorbevitelt.

Leveles zöldségek Az olyan zöldek, mint a káposzta, a spenót, a fehérrépa, a leveles kel vitaminokban és ásványi anyagokban gazdagok, nem beszélve arról, hogy alacsony a kalóriatartalmuk, viszont a rosttartalmuk magas.

Tökéletes táplálékok a méregtelenítéshez, sejttisztításhoz, hiszen tele vannak A- C- K-vitaminnal, kalciummal és vassal.

Az ízes, zamatos teakülönlegességek számtalan módon tesznek jó szolgálatot a szervezetednek, hiszen felvértezik az immunrendszered, növelik testi és szellemi teljesítőképességed, nyugtatólag hatnak, és az alakformálás szempontjából sem elhanyagolandók: a teák bizonyos típusai elengedhetetlen kellékei a szervezet méregtelenítésének, illetve az emésztés és az anyagcsere felélénkítésének. Ilyen például a koffeinmentes rooibos tea, melynek cserjéje Dél-Afrikában honos. Ez a teakülönlegesség egész szervezetedre pozitív hatást gyakorol, köszönhetően többek közt annak is, hogy rengeteg értékes ásványi anyagot és nyomelemet tartalmaz, illetve támogatja a szervezet természetes méregtelenítő folyamatait. A rooibos tea nagy mennyiségű antioxidánst tartalmaz, mely megerősíti immunrendszered, és a rákos megbetegedések megelőzésében is szerepet játszik.

Tojás A tojás antioxidáns és igen tápláló, alacsony kalória- és szénhidráttartalmú, valamint kiváló minőségű fehérje, ami segít a testsúlycsökkentésben is. Fogyaszd minél több formában, hiszen igazán változatosan elkészíthető.

zsírégetők jót tesznek az egészségnek a fogyás segíthet-e az ödémában

Bogyós gyümölcsök A bogyós gyümölcsök tényleg minden kritériumnak megfelelnek: alacsony a cukortartalmuk, viszont magas a rosttartalmuk, antioxidánsok és tele vannak vitaminokkal és ásványi anyagokkal.

Kristin szerint, ha ezeket beépítjük étrendünkbe, nemcsak a felesleges kilóktól szabadulhatunk meg, de csökkenthetjük velük a koleszterinszintünket és hozzájárulhatunk egy jobb emésztéshez. Az áfonya flavonoid-tartalmának köszönhetően érvédő hatású, csökkenti az infarktus kialakulásának veszélyét, illetve csökkenti a 2-es típusú cukorbetegség kialakulását is.

Figyelj oda!

Add smoothie-hoz vagy zabkásához reggelente, hogy kellő lendületet kapj a rostoktól és tápanyagoktól. Sima görög joghurt A görög joghurt fantasztikus forrása a fehérjéknek, kétszer annyi van bennük, mint a sima joghurtban. A görög joghurtok probiotikumai segítenek fenntartani az egészséghez szükséges, jótékony baktériumokat a bélben, ami azt jelenti, hogy támogatja az emésztést, segít a tápanyagok feldolgozásában, valamint erősíti az immunrendszert. Hagyd el a tejfölt, helyette egyél görög joghurtot és legyen ez az alapanyaga a smoothieknak is.

De vajon mi alapján válasszuk ki magunknak azt a módszert, ami garantáltan beváltja a hozzá fűzött reményt? Nos, a zsírégető diéta, bármelyik válfaját is válasszuk, biztosan nélkülözi a szénhidrátokat. Sőt, azt is bátran kijelenthetjük, hogy már csak maga a kifejezés — szénhidrát- kínzó rettegéssel tölti el a karcsúsodni vágyók szívét. Jelen cikkünkben — kiindulva abból a tényből, hogy a gyümölcsök nemcsak egészségesek és hatékonyak a fogyás téren, de roppant finomak is- összegyűjtöttük azokat az ínycsiklandozó ételeket, amelyek alacsony szénhidrát-tartalmuknak köszönhetően bombabiztos elemei a legeffektívebb módszereknek is.

Csirázott gabona A csírázott gabonakenyér segít az emésztésben és támogatja a fogyásodat. A csirázott szemeknek nagyobb a tápláléktartalma, így az egészséges vitaminok is elérhetőbbek a szervezet számára.

Bab és hüvelyesek Ezek is tele vannak fehérjékkel és rostokkal, amik segítenek zsírégetők jót tesznek az egészségnek telítettség érzetének elérésben, így ha ezeket eszed, nem akarsz majd nassolni. Adj a salátádhoz csicseriborsót vagy válassz valamilyen babalapú tésztát.

zsírégetők jót tesznek az egészségnek harga kaktusz prémium fogyás

Víz és gyógytea A legalapvetőbb dolog, amiről hajlamosak vagyunk megfeledkezni az a megfelelő folyadékbevitel. A víz a legtermészetesebb méregtelenítő és az emésztést is segíti, így az étkezésekhez érdemes olyan élelmiszereket fogyasztani, amiknek magas a víztartalmuk.

Ilyen a papaya, az uborka, a görögdinnye melyek segítenek az emésztőrendszered átmosásában, ráadásul vitaminokban gazdagok is.

A szomjúságot gyakorta keverjük össze az éhségérzettel; igyekezz sok vizet vagy egészséges gyógyteákat inni, így az étvágyad is csökken majd. Zsírégetők jót tesznek az egészségnek és zeller Valószínűleg hallottad már, hogy a zeller több kalóriát éget el, mint amennyi van benne, és ez nem áll messze az igazságtól — mondja Kristin.

Az uborka és zeller magas víztartalma miatt igen hidratáló, a vízben oldódó rostoknak és vitaminoknak kedveznek, valamint alacsony a kalóriatartalmuk is.

Zabpehely A zabpehelyhez több idő kell a gyomrodnak, hogy megeméssze, mint a rendes gabonaféléknek, ami azt jelenti, hogy a tested több energiát is fogyaszt — mondta Kristin. A zabpehely összetett szénhidrát, amiben egy csomó rost van, így könnyebben megkapod tőle a telítettség érzetét.

Zsírégető ételek nőknek!

Citrusfélék A narancs és a grapefruit nagyszerű példája a vitaminokban, antioxidánsokban és vízben gazdag gyümölcsöknek. Kristin elárulta, hogy a grapefruit különösen fantasztikus, mert alacsonyabb a kalóriatartalma a narancshoz képest. Kesernyés íze ráadásul étvágycsökkentő. A grapefruiton végzett vizsgálatok azt mutatták, hogy a grapefruit különböző formájának fogyasztása gyümölcs, gyümölcslé vagy kapszula összefüggésben van a fogyással is. És ami még segíthet a súlycsökkentésben:.