Miből mennyit?

Fogyasszon napi két étkezéskor

Naponta ötször kell étkezned?

A New York-diéta csaknem hét éve robbant be a köztudatba - egy csapásra meghódította a sztárvilágot, és azóta is töretlen népszerűségnek örvend. Követői azért szeretik, mert eredménye gyors és látványos, a fogyásra nem kell a diéta végéig várni, az eredmény mégis tartós lesz.

Szinte beleégették az emberek fejébe az ötös számot, mintha kevesebbszer nem is lehetne enni.

Három periódus a tartós eredményért A diéta első szakaszában étrendedet fehérje alapú ételekre kell korlátoznod, a szénhidrátbevitelt pedig a minimumra kell csökkentened.

Ez alatt az idő alatt elsősorban tojást, tejtermékeket, fehér húsokat és zöldséget fogyassz. Naponta ötször ehetsz, a fogyás mégis beindul, mivel a mérsékelt szénhidrátbevitelnek köszönhetően kevesebb kalóriát juttatsz a szervezetedbe. Mindeközben a fehérjebevitelnek köszönhetően gyorsul az anyagcseréd, beindulnak a zsírégető folyamatok, és az izmaid is erősödnek.

fogyasszon napi két étkezéskor

Ezt a szakaszt két hétig kell tartanod. A második szakaszban fokozatosan visszavezetheted a szénhidrátot az étrendedbe: naponta egyszer gyümölcsöt vagy teljes kiőrlésű tésztafélét is ehetsz.

fogyasszon napi két étkezéskor

Ezt a periódus szintén két hétig tart. A diéta harmadik szakaszában, melyet négy hétig kell követned, már bármit ehetsz, amíg arra törekszel, hogy az étrended alapját továbbra is a fehérje tegye ki.

Az egészséges táplálkozás nemcsak a vércukorszint, de a koleszterinszint, a vérnyomás és a testsúly beállításában is segít. Ezekkel csökkentheti a szívbetegség és a stroke kockázatát. Ön és az egészséges táplálkozás Az egészséges táplálkozás kialakításában elsőként a helyes étrendet kell kialakítania. Ez segít Önnek abban, hogy jelenlegi életmódjába kiegyensúlyozott diétát tudjon beiktatni. Diabéteszes étrendje megtervezésénél figyelembe kell venni vércukorszintjét, vérnyomását és testsúlyát.

Laktató, fogyasztó, béltisztító gyümölcsök A fogyás a diéta első két szakaszában a leglátványosabb, így nem kell sokáig várnod az eredményre, ugyanakkor a fogyókúra levezető, könnyebbik része alatt is folytatódik a súlyvesztés, ráadásul ez a szakasz elegendő időt biztosít, hogy az anyagcseréd átálljon, így a fogyás hosszú távú legyen.

Mindemellett a levezető rész remek lehetőséget ad egy új, szénhidrátszegény életmód megalapozásához is. Mintaétrend Reggeli: rántotta három tojásfehérjéből, egy paprika, egy bögre zöld tea.

Tízórai: 5 dkg zsírszegény sajt. Ebéd: 15 dkg grillezett hal, egy bögre párolt brokkoli.

  • Felejtsd el a napi ötszöri étkezést - Alakorvoslás Blog
  • INTERHERB Súlykontroll Diet Shake vanília ízű 1 adag 63g
  • Cukorbeteg étrend, diéta | mapszie.hu - MSD

Uzsonna: egy fogyasszon napi két étkezéskor poharas joghurt. Vacsora: egy bögre cikóriasaláta. Az adagok kiméréséhez használj 2 dl-es bögrét.

Kapcsolódó cikkek

A diétát várandós és szoptatós kismamák, tinédzserek, valamint daganatos és emésztőszervi megbetegedésben szenvedők nem alkalmazhatják. Mielőtt elkezdenéd a diétát, kérd ki háziorvosod véleményét.

Tízórai: két répa.

fogyasszon napi két étkezéskor

Ebéd: egy bögre spenótfőzelék, két főtt tojás. Uzsonna: 5 dkg zsírszegény sajt. Vacsora: egy bögre tejes shake.

fogyasszon napi két étkezéskor

Tízórai: egy marék mandula. Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre citromos zöldsaláta.

További cikkeink a témában

Vacsora: két főtt baromfivirsli, egy főtt tojás. Tízórai: egy kis poharas joghurt.

fogyasszon napi két étkezéskor

Ebéd: egy bögre sóskafőzelék, 15 dkg grillezett hal. Uzsonna: egy marék dió. Tízórai: egy zellerszár.

Étkezések száma diétában

Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, egy bögre uborkasaláta. Uzsonna: fél bögre paradicsomos mozzarellasaláta. Ebéd: 15 dkg grillezett lazac, egy bögre párolt spenót.

  • A legnagyobb fogyókúrás tévhitek
  • Két hét alatt 5 kiló mínusz a New York-diétával: napi ötszöri étkezéssel - Fogyókúra | Femina
  • Mennyi az elég? - Életmód-navigátor