Zsírégetés és izomtömeg-növelés egyszerre? Igen! Edzéstervvel segítünk!

Zsírvesztés a farizomtól

Túl a kerek popsi divaton – a farizom edzés valódi jelentősége

Sokan csak azért kezdenek edzeni, hogy egészségesebbek, erősebbek és vékonyabbak legyenek — másoknak viszont konkrét céljuk van a konditermes edzésekkel: nagyobb és keményebb popsit szeretnének. Többféle edzést is érdemes kipróbálnod Azt javasoljuk, hogy ne csak a taposógépen tölts el órákat, hanem szakértő segítségével állíts össze egy olyan súlyzókkal kombinált edzéstervet, amely a fenék minden egyes részére koncentrál.

  • Hatályos:
  • Mózes Zsófi Így kezeljétek a pénzügyeket, hogy ne menjen rá a kapcsolatotok Tudod, hogy milyen farizmaid vannak, melyik mit csinál?
  • Zsírégetés és izomtömeg-növelés egyszerre? Igen! Edzéstervvel segítünk! - Dívány
  • Meghan márka fogyás
  • Súlycsökkentő alkalmazások, amelyek pontokat számolnak
  • Két ütős gyakorlat a kerek fenékért – Bird Dog és Fire Hydrant - mapszie.hu
  • Túl a kerek popsi divaton - a farizom edzés valódi jelentősége | Powercat Training System

A popsit három részre lehet osztani: a nagy farizom — ami a fenék tömegének javát alkotja — combhajlító gyakorlatokon keresztül formálható. A középső farizom — egészen fent, a csípődnél — a combközelítő és a combtávolító gyakorlatokkal erősíthető, akárcsak a kis farizom, ami a külső szemlélőnek szinte láthatatlan.

Termékek, amik érdekelhetnek:

A futástól nem lesz kerekebb a feneked Sőt, az az igazság, hogy a hosszútávfutóknak sokkal kisebb a fenekemint sprintereknek. Ez azért van, mert kevesebb izom van rajtuk, a futás pedig köztudottan az egyik legjobb zsírégető testmozgás. Ahhoz, hogy formás és izmos feneked legyen, csak kis mértékben szabad kardióznod — a fókuszt a inkább súlyzós és az erőnléti edzésekre helyezd!

Ne becsüld alá a hátadat és lábaidat Izmosak a lábaid? Erős a hátad?

  • Formátlan a feneked?
  • Mózes Zsófi Így kezeljétek a pénzügyeket, hogy ne menjen rá a kapcsolatotok Zsírégetés és izomtömeg-növelés egyszerre — minden bizonnyal ez minden fitneszes álma.
  • Hogyan tüntesd el a feneked alatt lévő zsírpárnákat? | Peak girl
  • Fogyás madison ct
  • Hogyan lehet kiszámolni a fogyás százalékát
  • 6 dolog, amit tudnod kell, ha kemény popsit szeretnél | Well&fit
  • A farizom felépítése - mapszie.hu

Nagy eséllyel a feneked is az! A hát- a comb- és a fenékizmok hatással vannak egymásra, tehát bármelyiket is erősíted, mindenképpen több izomcsoportot formálsz egynél. Többet ne becsüld alá azokat a gyakorlatokat, amik nem a popsidra koncentrálódnak — így is-úgy is formálod őket! Ne pihenj edzés közben!

Fenékformálás gyakorlatok

Két gyakorlat között hajlamosak vagyunk kicsit elereszteni magunkat: telefonálunk, beszélgetünk és pihentetjük az izmainkat. Egy percnél tovább viszont ne tedd!

A fenékizmokat ugyanis olyan nehéz megnövelni, hogy csak a nagy erőbevitelt igénylő gyakorlatok képesek azt átformálni! Zsírvesztés a farizomtól kicsit többet pihensz a kelleténél, a tested úgy fogja érzékelni, hogy már befejezted az edzést, az izmaid pedig nem fognak ugyanolyan teljesítménnyel növekedni, mint a pihenés előtt.

Edzéstervek

Mindig dolgozz súlyzókkal! A popsi körméretét csak súlyzózással lehet megnövelni. A kezdőknek kilót, a haladóknak pedig kilót ajánlunk a fenék formálására, amit hetente érdemes újból megnövelni pár kilóval, hogy folyamatosan megdolgoztasd és kihívás elé állítsd az izmaidat.

A proteintől nem nő meg a feneked!

Peak GYM edzőtermek

Semmilyen étel, ital vagy por nem alakítja a fenekedet! A zsírvesztés a farizomtól arra valók, hogy az erőteljes a lányom fogyni akar után az izmaid megfelelő táplálékhoz jussanak, erősödjenek és segítsenek neki a regenerálódásban. Ne felejtsd el, hogy az egészséges étrend és a rendszeres testmozgás kulcsfontosságú a test és fenék formálása szempontjából!

ÍGY LEHETSÉGES AZ IZOMÉPÍTÉS ÉS ZSÍRÉGETÉS EGYSZERRE 💪🔥

Kapcsolódó cikkek.