Fogyás kvantumfizika, Fogyni alulról

A fogyás megváltoztatja a személyiséget. Személyiségre szabott fogyókúrák | Marie Claire

a fogyás megváltoztatja a személyiséget

Ha már sokféle diétát kipróbáltál, de egyik sem hozott eredményt, annak kétféle oka lehet: fogyás trike hiányzott belőled a kellő elszántság, vagy egyszerűen nem passzolt a fogyókra a személyiségedhez. Előbbi esetében, nem tudunk segíteni, ha azonban úgy érzed, az utóbbival van probléma, próbáld ki Dr.

Amen személyiségtípus diétáját.

a fogyás megváltoztatja a személyiséget

Amen diétája Dr. Daniel Amen klinikai neurológus véleménye szerint a sikeres fogyókúra azon áll vagy bukik, hogy mennyire illik a fogyni vágyó személyiségéhez a diéta. Amen ötféle személyiségtípusba sorolja az embereket és nézete szerint ezt kell alapul venni ahhoz, hogy működjön a diéta.

Fogyókúra relaxáció 1. - Mondd ki a célod hogy teljesülhessen

Amennyiben sikerül magadat besorolni az alábbi típusok valamelyikébe, és betartod az utasításokat, a diéta ígérete szerint könnyedén megszabadulhatsz egy hónap alatt öt kilótól, sőt hosszabb távon akár a teljes túlsúlyodtól is. Impulzív evő Heves, szenvedélyes ember vagy, ha ebbe a típusba tartozol.

a fogyás megváltoztatja a személyiséget

Az impulzív evőkre jellemző, hogy nem képesek ellenőrzésük alatt tartani a bevitt a fogyás megváltoztatja a személyiséget mennyiségét. Az összetett szénhidrátok túlzásba vitt fogyasztása ronthatja a fogyókúra sikerét.

a fogyás megváltoztatja a személyiséget

Ha ebbe a típusba tartozol, ajánlott több szárnyashúst fogyasztanod, valamint olyan rostban gazdag táplálékokat, mint a zabpehely. Az említett élelmiszerek javítják az agyban a dopaminszintet, csökkentve ezáltal az impulzivitást.

a fogyás megváltoztatja a személyiséget

Kényszeres evő Ha gyakran kapod magad azon, hogy nehezen mozdulsz ki a jól megszokott keretek közül, rosszul viseled a változásokat, esetleg hajlamos vagy a depresszióra, ebbe a kategóriába tartozhatsz. Az olyan lassan felszívódó szénhidrátok fogyasztása ajánlott számodra, mint az édesburgonya vagy a teljes kiőrlésű pékáruk. Ezek a táplálékok hatással vannak a szerotonintermelésre, melynek köszönhetően javítják a hangulatot, oldják a kényszerességet.

a fogyás megváltoztatja a személyiséget

Képeken 7 hizlaló dolog az életedből Kényszeres-impulzív evő Amennyiben úgy érzed, benned az előző két kategória jellemzői keverednek, érdemes beiktatnod életedbe a rendszeres sportot. Javasoltak számodra az olyan kardió jellegű mozgásformák, mint a kerékpározás, a futás vagy az úszás.